Siz de tedarikleriniz için İkaz Elektrik ayrıcalıklarını incelemeden kararınızı vermeyin…
EMOTRON MSF 2.0 SERİSİ
Yumuşak Yolverici' den Çok Daha Fazlası.."
Bir elektrik motoruna yol verirken, yüksek kalkış akımları, mekanik yıpranma gibi sorunlarla karşılaşılır. Bunlar yüksek enerji, kurulum ve bakım maliyetleri demektir.
Geleneksel yumuşak yol vericiler, en temel sorunları çözebilirken, Emotron MSF 2.0 çok daha fazlasını sunmaktadır. Kalkış ve duruş optimizasyonu, ters yönde Jog, kısa süreli düşük hızda çalışabilme, frenleme ve yük izleme (power shaft monitör ) algoritması ile daha verimli çalışma sağlar, hasar oluşumu ve istenmeyen duruşları azaltır. Kurulum ve devreye almanın kolay olması zaman ve maliyette tasarruf sağlar. Ek olarak Emotron MSF, bazı seçilmiş uygulamalara özel teknik gereksinimleri optimum şekilde karşılayacak fonksiyonellikte geliştirilmiş bir üründür.
- 3 FazTork Kontrol
Pompa ve Fan gibi karesel yüklerde optimum süre ve bakım ile mümkün olan en yumuşak kalkış ve duruş sağlanarak, özellikle pompalarda “ Koç Darbesi ” etkisi tamamı ile yok edilir. Kırıcı ve Değirmen gibi nispeten yüksek kalkış torku gerektiren yüklerde, motorun gerektiği kadar tork üretmesini sağlayacak şekilde optimum sure ve akım ile kalkışı sağlanır. - Dahili Yük İzleme Fonksiyonu(Power Shaft Monitor)
Dahili Yük İzleme (Shaft power monitör) fonksiyonu sayesinde, motor kayıpları tamamı ile dikkate alınarak hesap dışı bırakılır, bu şekilde Motor Shaft Gücü hassas bir sekilde ölçülür, sürekli rejimdeki yük eğrisi tanımlanır, motorun sürdüğü yük, her durumda korunur. Böylelikle verimin düştüğü ve hasar oluşabilecek durumlar alarmikaz seviyeleri belirlenerek önceden tespit edilir. Bu durum devam ettiği takdirde Yumuşak Yolverici durdurulur. Bu seviyeler önleyici tedbirlerin alınmasına olanak sağlar.
Örn: Bir kırıcının sıkışması veya pompanın kuru çalışması veya sistem eğrisinin dışına çıkmış olması durumu, önceden farkedilebilir. Bu sayede planlanmamış duruşlar veya gereksiz aşınmalar söz konusu olmadan verimli bir çalışma sağlanmış olur. - Düşük Hız-JOG Fonksiyonu (İleri-Geri)
Kalkışta veya duruşta, motor ileri yönde nominal hızının en fazla ’ü kadar, geri yönde ise; % 9’u oranında çalışabilir. Bu çalışma rejiminin süresi ve motorun bu süre boyunca üretmesi istenen tork, parametrik olarak ayarlanabilir. - MSF iki tip fren fonksiyonu gerçekleştirebilir.
- Dinamik Vektör Frenleme : Normal yükler için (Kontaktör Gerektirmez)
- Ters Akım Frenleme: Yüksek ataletli ağır şart yükler için
Her iki fonskiyon da motor hızını yakalayarak, motor duranakadar düşük hızda DC fren modunu aktif eder. Motor durduktan sonra veya duruş süresi tamamlandıktan sonra MSF çıkış gerilimini keser.
| ||
Bize den haberdar olun.